Gästbloggaren Tove♥

Hejsan svejsan!

Jag heter Tove och kommer från bloggen http://mysweetdarling.blogg.se
just nu gästbloggar jag här hos Julia, och skulle vilja tipsa er lite om min blogg, och mina kompisars bloggar, som jag kollar varje dag.
Jag har en egen ponny som jag rider ungefär 3 gånger i vecka p.g.a att hon står i Viby på vintern och jag bor ju i hällabrottet, kumla!

Mysweetdarling.blogg.se
(Min blogg)
Min blogg handlar om hästar, och mitt vardagliga liv. Jag bloggar varje dag, men jst nu blir det dåligt med uppdateringar, eftersom min mamma tycker att jag sitter vid datorn alldelses för ofta. Men jag ska göra ett inlägg verje dag, Ellert jag ska försöka, så kolla och kommentera den, för då blir jag glad, och bloggen är hur fin som helst, jag lovar !;)

enewe.blogg.se
den här bloggen handlar om en ryttare som precis köpt en ny häst, att lära sig rida, och träna den för att dom ska nåt fra till toppen. Hon är dressyrryttare, coh tränar varje dag sin 4 åriga valack, förr att dom ska kunna börja tävla till våren. Den är mycket intressant och ewe skulle nog bli jätte glad om ni kollade den!

linnforsstrom.blogg.se

Den här bloggen handlar om Linn och hennes underbara hästar. Hon bor på Stuteri Ängsbacken, där hon och hennes mamma fött upp två föl. Linn rider just nu in dom, coh hon rider också på hennes egna scharmtroll (stav), Linus, kallas Musse. Hon rider också sin foderhäst Cherry IV, varje dag, så hon har en del att göra, men hon trivs med det. Linn tränar och tävlar både hoppnign och dressyr med det börjar sakta glida mot dressyren. hon är en duktig ryttare och hon skulle nog bli jätte glad om ni kollar hennes blogg+att hon uppdaterar bloggen varje dag!


Jag skulle också bli jätte glad om ni kollade min blogg:)

Kram Tove, och hennes ponny Myranda♥

Kommentarer
Postat av: Bea - DressyrRyttare

sv; Okej (;

2011-01-03 @ 11:32:46
URL: http://besah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0