Merlin ♥!

Åh ponny var så underbar idag! Red ut barbacka, han var jättelugn och snäll tills vi mötte Jenny och Jacky i skogen då ville han inte gå mer, höll på och stegra o backa osv... nåra gånger fick han till några riktigt höga stegringar, haha nog för att han var dum! Men kunde inte hålla mig för skratt ändå.. han brukar bara göra små stegringar så det var kul att han gjorde några höga... Fast det är ju inte kul att han är så dum... men iaf tillslut tröttnade jag och hoppade av och ledde han en bit in i skogen sen hoppade jag upp igen, jobbade han lite i skritten och i traven.
Sen tog jag en galopp på ett ställe där det var lite mer snö än det var på "vägen"  Och gud så härligt det var!
Det kändes som att sitta på en gunghäst och fort som fan gick det! Men fyfan vad härligt det var!
Satt där och skratta för gud så kul det var! Åh så himla underbart.
Går inte att beskriva...
Älskar dig merlin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0