Hästar

Tänkte lägga upp lite bilder på hästarna jag rider just nu. Jag rider förtillfället bara hos  Jenny Grahn men ska oxå hjälpa Linn Forsstöm lite med hennes hästar så ofta jag kan! :)





Jag och Merlin i sommras :) Hoppträning för Jenny
, Liten ponny med mycket hoppkapacitet¨,128 hög.



Jag och Goldie, En 4-åring jag rider åt jenny lite :) Jätte fin liten häst, bara 160 hög.




Jacky,en snäll häst men rätt tittig,högrest häst men fina gångarter

Sen har vi silver oxå, Jag har ingen fin bild på han men ni kommer få en snart, han e grå,vit med vit man, maxad c-ponny tror jag 3 år, en ponny med jätte fint steg kommer gå långt tror jag! jätte härlig kille, lote smågalen just nu men det gillas ;)

 
En rätt tråkig bild,för jag orkar inte redigera den men ni ser ju hur han ser ut iaf :)


Kommentarer
Postat av: Emelie - Tävlingsryttare & Fotograf

sv; hihi, jaa, tack (a)

2010-12-05 @ 21:25:16
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0