Dagen

Fick med mig Emma idag till stallet :D  När vi kom till stallet så såg jag bara tommy i hagen men tänkte inte på det mer för han brukar stå bakom stenen så tänkte att han står väll där, så jag och emma gick in i sadelkammaren och bytte om och flumma lite, sen skulle vi hämta Merlin Och silver men tror ni att silver står i hagen eller? Nej han gjorde ju inte det så jag fick lite panik och sprang runt och kollade i alla hagar men hittade honom inte, sen sa emma att han kanske stod i stallet så jag vi gick dit för att kolla.
Då säger:
Emma "DÄR STÅR HAN JU"
Jag: Nej vart då?
Emma: Men där bakom stallet vid pokis!
Jag:Nej men det är ju pokis rumpa!
Emma: Nej det är silver,då kommer heltplötsligt silvers huvud fram hahah typ " jah jag är här vaddådå*bäbisröst*
Så Emma verkligen dog, hon föll ihop i en hög på marken och as grava..xD
Jag också hahhaha. Så jag tog in han i stallet och ringde Tomas (han som bor där med jenny)
Och sa att silver hade rymt men att Tommy var kvar i hagen och att jag skulle kolla hagen och sen ringa tillbaka om den var trasig, vilket den ju var... Tyvärr fick jag ingen bra bild på det men hade hade haft bort en hagstolpe och understa tråden och på nått sätt kunnat tagit sig ut, men inte tommy som tur var.
Sen red vi iallafall Jag på silver och Emma på Merlin, Silver ville inte alls som jag han vägrade gå fram för skänkeln. men han busade inget iallafall som sist då han var helt crazy... Men jag tror att han var seg och ofokuserad för att han såg att alla andra hästar fick gå in och äta mat, då ville han oxå det... Men när han väl lyssnade så känder han grymt fin.. :)

Finaste bebisen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0